TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE
Site-ul www.tcu.md este administrat de societatea comercială „Techno Clean Up” SRL, IDNO: 1024600003981, cu sediul în Chișinău, mun. Chișinău, str. Calea Basarabiei, 26/5, tel. (+373) 76 00 33 10. Adresa de e-mail: tcu@fimap.md.
Acest document stabilește termenii de utilizare a site-ului www.tcu.md și toți termenii și condițiile pentru achiziționarea bunurilor vândute prin intermediul site-ului nostru. Politica de confidențialitate, politica de returnare și orice alte documente constituie conținutul prezentului document, denumit în continuare „Termeni și condiții”.
Accesarea și/sau utilizarea de către dumneavoastră a site-ului www.tcu.md constituie ACCEPTAREA de către dumneavoastră a acestor Termeni și condiții și vă obligă să le respectați. „ Techno Clean Up „ SRL își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile în orice moment. Orice modificări aduse Termenilor și Condițiilor vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi înregistrate după ce modificările respective au fost publicate pe acest site.
- TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE
1.1 Atunci când plasează o comandă în Magazinul online, Cumpărătorul acceptă Termenii și condițiile de vânzare a bunurilor (denumite în continuare Termeni și condiții) stabilite mai jos.
1.2 Acești Termeni și Condiții, precum și informațiile despre produse prezentate pe site, sunt oferte publice în conformitate cu articolul 1029 din Codul civil al Republicii Moldova și Legea nr. 284 privind comerțul electronic. Cumpărătorul, după ce a citit textul acestor condiții de vânzare, le acceptă prin bifarea rubricii „Am citit și sunt de acord cu condițiile de vânzare pe www.tcu.md și cu prelucrarea datelor cu caracter personal”. Toate ofertele prezentate pe acest site sunt valabile în limita stocului disponibil. Toate prețurile includ TVA, informațiile despre produse și prețuri pot conține erori tipografice.
1.3. Relația dintre cumpărător și vânzător este stabilită în baza Legii nr. Nr. 105 din 13.03.2003. „Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor” și alte reglementări adoptate în conformitate cu aceasta.
1.4 Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prezenții Termeni și Condiții fără notificarea prealabilă a clienților.
1.5 Acești Termeni și Condiții constituie cadrul general în care se desfășoară activitățile de comerț electronic la distanță/online incluse în sistemul de vânzări organizat de „ Techno Clean Up ” SRL. Aceste condiții de comerț electronic pot fi realizate și prin încheierea unui contract electronic de vânzare la distanță, în temeiul căruia, prin comanda plasată în urma unui mesaj comercial electronic din partea vânzătorului, consumatorul persoană fizică își exprimă în mod expres și necondiționat consimțământul pentru încheierea contractului la distanță prin plasarea unei comenzi.
Condițiile generale sunt aplicabile și persoanelor juridice, ținând cont de condițiile de diferențiere, care sunt reglementate de legislația Republicii Moldova. În același mod, prin plasarea unei comenzi, persoanele juridice își exprimă consimțământul deplin cu privire la dispozițiile contractului electronic de vânzare-cumpărare la distanță prevăzute în prezentele condiții generale și astfel cum sunt prevăzute de legislația Republicii Moldova.
- DEFINIȚII/CONCEPTE
Cumpărător – orice persoană fizică sau juridică / orice persoană juridică, utilizator al www.tcu.md, care plasează o comandă pe www.tcu.md / la „ Techno Clean Up ” SRL.
Vânzător / Administrator – „ Techno Clean Up ” SRL, cu sediul în mun. Chișinău,
str. Calea Basarabiei 26/5, IDNO: 1024600003981.
Bunuri – orice bunuri afișate / comandate / achiziționate pe / la www.tcu.md / „ TECHNO CLEAN UP ” SRL.
Comandă – un document electronic, precum și orice cerere de bunuri postată pe www.tcu.md, prin care Vânzătorul se obligă să livreze bunurile, iar Cumpărătorul se obligă să le primească și să le plătească.
Contract electronic de vânzare la distanță – o Comandă confirmată de Vânzător în conformitate cu Termenii și condițiile.
- SECURITATEA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
„ TECHNO CLEAN UP „ SRL prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu Legea nr.
Nr. 133 din 08.07.2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Aceste date vor include, dar nu se limitează la: Adresa IP a clientului; Numele clientului; Numele clientului; Numărul de telefon al clientului; Tipul cardului; Numele clientului pe card; Adresa de e-mail a clientului; Informații de livrare. Utilizăm datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:
Gestionarea contractelor și a relațiilor cu clienții.
Date pentru analiza statisticilor de acces ale clienților noștri
Date pentru politica privind modulele cookie
Date pentru publicitatea personalizată pe categorii de interese ale clienților
Date pentru stabilirea câștigătorului promoțiilor vânzătorului.
Pot fi furnizate informații privind accesul sau transferul datelor cu caracter personal:
Angajaților companiei noastre în scopul plasării și procesării comenzilor;
Furnizorilor de servicii de plată/bancare;
Furnizorilor de servicii de cercetare de piață;
Furnizorilor de servicii de marketing/telemarketing;
Agențiilor guvernamentale, la cerere, în conformitate cu legea
- UTILIZAREA COOKIE-URILOR
4.1 Vânzătorul este autorizat să utilizeze metoda „Cookies”. Utilizăm module cookie pentru a colecta anumite informații despre Client și pentru a urmări vizitele pe site-ul nostru. Site-urile web folosesc adesea această metodă pentru a-și identifica mai bine utilizatorii. „Cookie-urile” sunt o cantitate mică de informații care sunt trimise de browser-ul Clientului și stocate pe hard disk-ul computerului. Acestea sunt transmise atunci când Clientul vizitează site-ul nostru web prin intermediul computerului. Cu excepția cazului în care Clientul șterge „cookie-urile”, de fiecare dată când utilizează același computer pentru a accesa site-ul nostru, serverul va fi notificat cu privire la vizita sa și putem colecta informații statistice cu privire la activitățile Clientului pe site.
- MĂSURI DE SECURITATE
Utilizăm măsuri comerciale de securitate pentru a preveni accesul neautorizat, a menține acuratețea datelor și a asigura utilizarea corectă a informațiilor de pe site.Transmiterea datelor pe internet sau prin rețele wireless nu poate fi complet sigură. Prin urmare, la fel ca și alte companii, nu putem garanta securitatea informațiilor pe care Clientul le furnizează, astfel încât acestea vor face acest lucru pe propriul risc.6.SERVICIU DE ASISTENȚĂ
„TECHNO CLEAN UP” oferă clienților săi acces la Serviciul de asistență prin telefon: (+373) 76 00 33 10.Zilele de lucru ale serviciului de asistență: zilnic, orele de lucru de la 9:00 la 17:30, sâmbăta și duminica libere.
- CUM CUMPĂRĂM?TEHNOLOGIA DE CUMPĂRARE
Pe pagina produsului dorit, selectați cantitatea și tipul de produs. Faceți clic pe butonul „IN CART” disponibil sub imaginile produsului. Produsul este deja disponibil în „CUTIA”.Aceasta este accesibilă din colțul din dreapta al paginii. Treceți cu privirea peste link sau faceți clic pentru a deschide „BUY BOX”.Modificați sau continuați să comandați articolul făcând clic pe butonul „Checkout”.Introduceți detaliile solicitate și metoda de livrare:
Faceți clic pe „Confirmare comandă” pentru a continua cu platforma de plată securizată.8.CUM SUNT PLĂTITE COMENZILE?
a) Plata la livrare
La livrare, după verificarea bunurilor, curierul va elibera pe loc cumpărătorului o chitanță fiscală.
b) Plata prin transfer bancar (persoane juridice) La primirea unei anumite sume de bani în contul curent al vânzătorului, la livrare, după verificarea produselor, curierul trimite o factură fiscală semnată și ștampilată împreună cu produsele.e) Plata în numerar la livrare (persoană juridică)La livrare, după verificarea produselor, curierul emite o chitanță fiscală pe loc și o trimite cumpărătorului împreună cu factura fiscală.
c) Achitarea comenzilor este posibilă cu cardul de plată – la primirea comenzii veți primi bonul fiscal ce va confirma plata.
Plata online se face în condiții de siguranța maxima folosind ca instrument de plată cardul de plată, care permite efectuarea de tranzacții online. După efectuarea plății veți primi o confirmare de plata pe adresa dvs. de email.
Procesatorul de plata folosește un sistem securizat, bazat pe ultima versiunea a standardului de securitate 3D-Secure ceea ce înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor în tranzacții sigure online. Aceasta măsura de siguranța presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plații pe o pagina securizata maib unde autentificarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de unică folosințe pentru fiecare tranzacție online.
Rambursarea mijloacelor bănești se efectuează doar pe cardul de plată care a fost folosit pentru achiziție.
Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.
Pentru efectuarea plății vor fi solicitate următoarele date:
Numărul cardului (16 cifre)
Data expirării (luna și anul)
Codul CVC sau CVV (3 cifre)
Numele și prenumele de pe cardul de plată
În cazul în care valuta cardului diferă de valuta tranzacției (MDL), atunci la convertirea sumei reținute din contul de card se vor aplica condițiile băncii emitente.
9.LIVRARE
Produsele pot fi diferite de cele prezentate în imagini. Imaginile și fotografiile sunt doar în scop de prezentare. Bunurile și ofertele sunt valabile atât timp cât articolul este în stoc. În cazul în care un articol plătit nu este disponibil, acesta va fi înlocuit cu un alt articol, așa cum s-a convenit prin telefon.
Vom accepta și livra gratuit comenzi de 1000 de lei sau mai mult.
Livrarea gratuită se efectuează doar în interiorul orașului Chișinău.
Alte condiții de livrare pot fi găsite în secțiunea „LIVRARE”.
Formați singur o comandă de produse dorite pe site. Vă vom contacta pentru a coordona o zi și o oră convenabile de livrare.
*Utilizatorul site-ului își asumă întreaga responsabilitate pentru informațiile personale și de contact introduse, cum ar fi: numărul de telefon, adresa de e-mail, adresa, comentarii, etc.
- RAMBURSAREA PLĂȚII
Se efectuează în cazurile în care există suspiciuni rezonabile de fraudă și în cazul în care livrarea nu este posibilă sau livrarea nu a fost efectuată în perioada maximă de timp / nu a fost efectuată în termen de 30 (treizeci) de zile de la data confirmării tranzacției de plată relevante.
„TECHNO CLEAN UP” SRL este obligată să inițieze Anularea tranzacției/tranzacției de plată respective, cu excepția cazului în care a fost obținut acordul expres scris al Cumpărătorului pentru prelungirea perioadei de livrare.
E-shop-ul www.tcu.md sau Cumpărătorul are posibilitatea de a iniția Anularea Tranzacției/Tranzacției de Plată, fie în totalitate, fie în sumă parțială, în funcție de natura și motivul revocării.
Rambursarea se va face numai pe cardul (sau contul curent) de pe care a fost efectuată tranzacția online.
- RETURNAREA BUNURILOR
Returnarea bunurilor este posibilă în cazul în care cumpărătorul a descoperit în momentul livrării coletului prin curier că bunurile nu corespund cu ceea ce a solicitat cumpărătorul, numai dacă cumpărătorul nu a ridicat bunurile. În alte cazuri, în conformitate cu legislația în vigoare, inclusiv Legea nr. nr. 105 din 13.03.2003. „Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor”.
Pentru întrebări legate de returnarea bunurilor, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți.
Informativ: Anexa la Legea nr. 105-XV din 13.03.2003 privind protecția drepturilor consumatorilor nr. 105-XV
Lista bunurilor nealimentare de calitate corespunzătoare, care nu pot fi înlocuite cu bunuri similare:
- Bijuterii (articole confecționate din metale prețioase, cu pietre prețioase, confecționate din metale prețioase și în montura din pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase șlefuite).
- Produse și articole tricotate (lenjerie de corp, lenjerie de pat, ciorapi).
- Articole de igienă personală (periuțe de dinți, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice și alte articole de îngrijire corporală).
- Parfumuri și produse cosmetice.
- Produse textile (bumbac și țesături din bumbac, in și in, lână și lână, mătase și țesături din mătase, panglici, împletituri pentru borduri etc.).
- Cabluri (țevi electrice, cabluri, cordoane).
- Materiale de construcție și finisare, alte produse vândute la metru (linoleum, peliculă, mochetă etc.).
- Produse și materiale din mase polimerice, care vin în contact cu produsele alimentare, inclusiv cele de unică folosință (veselă și accesorii pentru servirea mesei și bucătăriei), ambalaje, articole pentru depozitarea și transportul produselor alimentare (canistre, butoaie, sticle, bidoane).
- Produse chimice de uz casnic, pesticide și produse agrochimice.
- Mobilier social (garnituri și seturi).
- Produse pentru automobile și motociclete, remorci și unități, mobile medii pentru mica mecanizare a lucrărilor agricole, ambarcațiuni de agrement și alte mijloace de transport maritim cu scop social.
- Bunuri tehnice complexe de uz casnic pentru care sunt stabilite perioade de garanție (aparate de uz casnic, aparate radioelectronice, calculatoare și multiplicatoare, produse de cinematografie foto, telefoane (fixe și mobile) și faxuri, instrumente, aparate și mașini electromuzicale, instalații de gaz și dispozitivele lor).
- Articole pentru prevenirea și tratarea anumitor boli la domiciliu (produse de sănătate și igienă din metal, cauciuc, materiale textile și alte materiale, instrumente, aparate și dispozitive medicale, produse de igienă orală, lentile de ochelari). (produse de sănătate și igienă fabricate din metal, cauciuc, materiale textile și alte materiale, instrumente, aparate și dispozitive medicale, produse de igienă orală, lentile de ochelari).
- Jucării.
12. RECLAMAȚII
În cazul reclamațiilor legate direct de bunurile achiziționate, vă puteți adresa Serviciului Suport Clienți: tel. (+373) 76 00 33 10; adresa de e-mail: tcu@fimap.md pentru a găsi o soluție de remediere a situației, în caz contrar vă puteți adresa Agenției pentru Protecția Drepturilor Consumatorilor și Supravegherea Pieței la următoarele coordonate: Chișinău mun. Chișinău, str. Vasile Alexandri 78, MD-2012. Telefon: (022) 51-51-51 Linie fierbinte: 080028028 www.consumator.gov.md
- DISPOZIȚII FINALE ȘI JURIDICE
Orice litigiu rezultat în urma accesului la site-ul www.tcu.md (în timpul comenzii, plății sau transportului bunurilor) va fi soluționat prin negociere în termen de 30 de zile lucrătoare de la data notificării scrise a vânzătorului.